Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

Biznes z małym wkładem własnym w Twojej okolicy? Poprowadź sklep franczyzowy

Własna firma niedaleko domu i przy niskiej inwestycji? To coś, o czymś myśli wiele osób. Niektórzy nie wiedzą jednak, jaki biznes otworzyć. Postaw na prowadzenie własnego sklepu, w sprawdzonym przez innych modelu i szerokim wsparciu partnera - tak, jak robi to już ponad 8300 lokalnych przedsiębiorców współpracujących z siecią Żabka, także w mniejszych i średniej wielkości miejscowościach. Wystarczy przejść proces rekrutacji i szkoleń zakończony egzaminem oraz zainwestować ok. 5 tys. zł. Każdy nowy franczyzobiorca otrzymuje od sieci wyposażony i zatowarowany lokal, nowoczesne rozwiązania, zaplecze serwisowe czy logistyczne. Szansa rozwoju własnego biznesu czeka na Ciebie!
Biznes z małym wkładem własnym w Twojej okolicy? Poprowadź sklep franczyzowy

Krzysztof Zielke od dwóch lat jest franczyzobiorcą sklepu Żabka w Elblągu: - Wcześniej przez trzy lata pracowałem na stanowisku kasjer-sprzedawca w jednej z placówek sieci. Dobrze sobie radziłem, czułem, że mógłbym poprowadzić swój sklep i jako kandydata na franczyzobiorcę polecił mnie mój ówczesny pracodawca. Postanowiłam przejść na swoje i dziś z satysfakcją zarządzam dwiema placówkami pod szyldem Żabki w Elblągu - podkreśla franczyzobiorca z Elbląga.

Franczyza z Żabką - liczne korzyści

Franczyzobiorca otrzymuje w pakiecie wyremontowany i dostosowany do standardów sieci lokal, gwarancję dostaw pod drzwi sklepu oraz asortyment produktowy, w tym lubiane przez klientów produkty pod marką własną sieci (Tomcio Paluch, Szamam, Dobra Karma, Foodini). Przedsiębiorcy korzystają też ze wsparcia technicznego, serwisowego, IT czy marketingowego.  Sieć wyposaża ich również w szereg nowoczesnych narzędzi, takich jak aplikacja Cyberstore, umożliwiająca zdalne zarządzanie placówkami, w tym składanie zamówień, weryfikacja terminu kolejnej dostawy czy wyciąganie raportów sprzedażowych. Wszyscy współpracujący z siecią mają zapewnione kompleksowe szkolenia i wsparcie, które pozwalają na zdobycie wiedzy i praktycznych umiejętności potrzebnych do prowadzenia sklepu, dlatego wcześniejsze doświadczenie w handlu nie jest wymagane. Franczyzobiorcy objęci są unikatowym, zbiorowym ubezpieczeniem “Polisą na biznes”. Jej zadaniem jest ochrona przed ewentualnym niepowodzeniem ich biznesu i zakończeniem działalności z ujemnym saldem finansowym. Sieć franczyzowa Żabka regularnie wprowadza dla nich też dodatkowe benefity, na przykład ubezpieczenie zdrowotne, kartę paliwową czy sportową.

Własny sklep Żabka - jak otworzyć?

Wypełnij formularz na https://www.zabka.pl/franczyza. Po pierwszym kontakcie z przedstawicielem sieci, do rozpoczęcia biznesu z Żabką potrzebujesz przejść proces rekrutacji. W jego ramach odbywają się spotkania z managerami Żabki, a także niezwykle przydatne szkolenia w sklepie trenerskim dotyczące sprzedaży, HR czy podatków, które przygotowują do roli franczyzobiorcy - całość zakończona jest egzaminem.
Kolejnym wymogiem jest rejestracja w CEIDG jednoosobowej działalności gospodarczej. Franczyzobiorcy Żabki, tak jak wszyscy przedsiębiorcy w Polsce, zobowiązani są do samodzielnej regulacji podatkowej, sami rekrutują i zatrudniają pracowników. Sieć współpracuje z osobami, które wyróżniają się motywacją i przedsiębiorczą postawą.
By poprowadzić swój sklep franczyzowy Żabka nie potrzeba dużych nakładów finansowych. Inwestycja w biznes wynosi jedynie ok. 5 tys. zł, i wydatkowany jest na zakup kasy fiskalnej czy koncesji. 
- Naprawdę lubię to, co robię. Mamy w zespole dobre podejście do klienta, dlatego wraca on do nas i przychodzi też nowy. Zawsze mogę liczyć na wsparcie sieci, a jej przedstawiciele, szczególnie Partner ds. sprzedaży i Partner ds. szkoleń są niezwykle pomocni. Na pewno, aby dobrze rozwijać się w tym biznesie, trzeba umieć prowadzić go z głową, być zaangażowanym, a także mieć, to “coś”, dzięki czemu klient wybierze nas - zaznacza franczyzobiorca Krzysztof Zielke.  

Więcej informacji znajdziesz na: https://www.zabka.pl/franczyza

 


Podziel się

Reklama
Reklama
Reklama