Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

Aplikacje mobilne w programach lojalnościowych – jak ich zawartość przekłada się na zysk?

Aplikacje mobilne są starsze, niż można się spodziewać. Nie jest to wynalazek XXI wieku - pierwsze aplikacje powstały jeszcze w latach 80. ubiegłego stulecia, jednak wraz z rozwojem technologii stały się bardziej zaawansowane i użyteczne. Obecnie większość użytkowników smartfonów nie wyobraża sobie bez nich codzienności. Nic więc dziwnego, że ten popularny niegdyś sposób spędzania czasu (kto pamięta gry Tetris czy Wąż?) stał się narzędziem zwiększającym sprzedaż.
Aplikacje mobilne w programach lojalnościowych – jak ich zawartość przekłada się na zysk?

Aplikacje mobilne - co posiadają?

Co posiadają aplikacje mobilne? Wszystko to, czego wymaga i oczekuje użytkownik. Wiele firm implementuje rozwiązania, o których potrzebie wyraźnie mówią użytkownicy. Dzięki temu mają oni poczucie, że ich zdanie jest ważne, a ich potrzeby rozumiane, co dodatkowo zwiększa zaangażowanie.

Oto kilka funkcji, które posiada coraz więcej aplikacji mobilnych programów lojalnościowych:

Wirtualna karta członkowska programu. Konsument nie musi pamiętać o plastikowej karcie, nie musi też się bać, że ją zgubi i straci dostęp do swojego konta i rabatów.

Dostęp do oferty zakupowej w aplikacji. Skracanie dystansu między klientem a ofertą firmy (dostęp do gazetek promocyjnych, kuponów rabatowych) większa szansa na konwersję - ludzie lubią proste rozwiązania, które pozwalają na łatwe i szybkie znalezienie tego, czego szukają.

Licznik punktów. Ludzie lubią zbierać punkty, lubią też sprawdzać, ile już ich zgromadzili i co za to mogą kupić lub na co je wymienić. Każde wejście do aplikacji zwiększa prawdopodobieństwo konwersji (zakupu).

Wirtualne rachunki. Papierowe paragony powoli odchodzą do lamusa. Coraz więcej aplikacji oferuje e-paragony, dzięki którym użytkownik nie musi się martwić tym, że w przypadku zgubienia papierowego paragonu będzie miał problem ze zwrotem towaru lub skorzystaniem z gwarancji.

Historia transakcji. Konsumenci lubią mieć kontrolę nad swoimi wydatkami, dlatego historia transakcji jest już w standardzie większości aplikacji tego typu.

Płatność w aplikacji. Jest to kolejna funkcja, którą coraz chętniej implementują firmy do swoich aplikacji mobilnych. Na początku pomysł ten mógł budzić niechęć ze względu na obawę przed oszustwem, ale ludzie w końcu zaufali firmom oferującym takie rozwiązania. Obecnie na rynku jest wiele aplikacji mobilnych posiadających taką funkcję.

 

Marki i firmy odpowiedzialne za tworzenie aplikacji mobilnych dla swoich programów lojalnościowych robią wszystko, by użytkownik był maksymalnie zadowolony i zachęcony do pozostania i aktywnego uczestnictwa.

Więcej na temat aplikacji mobilnych w programach lojalnościowych przeczytasz pod poniższym linkiem:

https://i360.com.pl/aplikacje-mobilne-w-programach-lojalnosciowych/


Podziel się
Oceń

Reklama
Reklama
Reklama