Większość konsumentów podczas wybierania toreb, w których schowa różnego rodzaju prezenty, szuka grafiki nawiązującej do okazji: Bożego Narodzenia, urodzin itd. Z kolei firmy i instytucje powinny przy tej okazji zadbać o korzystne wyeksponowanie swojego logo.
Drobne upominki dla firmowych gości budują pozytywny wizerunek. Trzeba je wręczać w schludnym opakowaniu
Rozdawanie różnego rodzaju drobiazgów podczas konferencji, zjazdów czy branżowych konkursów stało się już stałym punktem działań promocyjnych wielu podmiotów. Specjaliści do spraw marketingu organizują nawet specjalne konkursy i plebiscyty na najlepsze, najbardziej kreatywne podarunki wręczane przez firmy. Zdecydowanie mniej osób zajmujących się reklamą zwraca uwagę na to, jak takie upominki są oprawiane. Najczęściej do tego celu wykorzystuje się torby papierowe z nadrukiem, zwykle za każdym razem z nieco zmienionym wzorem. Delikatne modyfikacje nanoszonej grafiki sprawiają, że taki prezent zawsze jest nieco inny od pozostałych. To zawsze robi znacznie korzystniejsze wrażenie, niż wręczenie wyróżnianym osobom dokładnie tego samego kilka razy pod rząd. Trzeba jeszcze zwrócić uwagę, że wysoka jakość torebek zachęca do ich pozostawienia. A to wiąże się z kolejnymi wizerunkowymi zyskami.
Im bardziej wytrzymałe torby reklamowe, tym częściej i dłużej będzie eksponowane logo wręczającego podmiotu
Porządne, schludne opakowanie prezentu może być później wielokrotnie wykorzystane. Choćby do przenoszenia drobnych rzeczy, które już nie zmieściły się w kieszeniach, damskiej torebce czy plecaku. Firmowa, papierowa torba o wzmocnionej strukturze prezentuje się zdecydowanie lepiej niż foliowa reklamówka. Przy sprzyjającym splocie okoliczności osoby, które opuściły spotkanie z upominkami, mogą stać się mimowolnymi ambasadorami marki, jeśli pokażą się z nimi w miejscach publicznych. Warto również zwrócić uwagę na to, z jakich surowców powstają takie opakowania. Przedstawiciele Drukarni Toreb Papierowych zwracają uwagę, że na przestrzeni kilku ostatnich lat wzrosło znaczenie ekologii i recyklingu. Odbiorcy lepiej postrzegają te podmioty, które swoimi działaniami demonstrują autentyczną troskę o stan środowiska naturalnego. Papier idealnie spełnia te warunki.