Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

Im więcej unikalnych użytkowników na stronie Twojej firmy, tym bardziej rośnie sprzedaż

Pozornie prosta zależność, która powinna determinować działania z zakresu marketingu internetowego. Niektórzy przedsiębiorcy wydają się o tym zapominać, przez co nie są w stanie osiągnąć oczekiwanych efektów. Nie wystarczy bowiem trafić do szerokiego grona odbiorców, powinni być to przede wszystkim przedstawiciele grupy docelowej.
Im więcej unikalnych użytkowników na stronie Twojej firmy, tym bardziej rośnie sprzedaż

Nowoczesny marketing internetowy daje narzędzia, które pozwolą ich wyselekcjonować i przyciągnąć do firmowej strony www.

W social mediach budujesz relację z klientami. Pozyskujesz ich przez Google

Popularne „społecznościówki” stanowią doskonały sposób na nawiązywanie więzi z konsumentami, zbudowanie pozytywnego wizerunku marki. Lojalny klient to w biznesie największy skarb – jednak zanim zacznie się oddziaływanie na emocje, trzeba się temu odbiorcy pokazać. Aktualnie znakomita większość ruchu w internecie pochodzi z wyszukiwarek, z amerykańskim Google na czele. Dzięki pozycjonowaniu stron można zwiększyć liczbę unikalnych użytkowników nawet o kilkaset procent. Trzeba tylko działać adekwatnie do własnych możliwości i poczynań konkurencji.

Dla firmy, której działanie koncentruje się na niewielkim obszarze – np. powiat bełchatowski, miasto Olsztyn albo dawne województwo krośnieńskie – optymalnym rozwiązaniem będzie tzw. pozycjonowanie lokalne. Chodzi o to, aby na jej witrynę www trafiały te osoby, które faktycznie mogą być zainteresowane oferowanymi produktami/usługami. Jak to zrobić? Zdaniem specjalistów w dziedzinie marketingu internetowego z agencji AFTERWEB kluczowym etapem jest analiza i ocena potencjału słów kluczowych. Dopasowanie zawartości strony do wyszukiwań miejscowych konsumentów bardzo szybko przełoży się na gwałtowny skok sprzedaży – nawet o 70%!

Skuteczne i trwałe pozycjonowanie stron wymaga specjalistycznej wiedzy oraz doświadczenia

Dostosowanie firmowej witryny www do wytycznych Google i zwiększenie jej popularności wśród internautów wygeneruje tzw. ruch organiczny. Użytkownicy wyszukiwarki sami wchodzą na strony, które wyświetlają im się po wpisaniu konkretnych fraz. Nie potrzebują do tego dodatkowej zachęty w postaci płatnych reklam. Trudno uznać za niespodziankę fakt, że pozycjonowanie stron powszechnie uważa się za najbardziej opłacalną formę reklamy w internecie. Miejsce na pierwszej stronie wyszukiwania, najlepiej w TOP 5 wyników, daje do 92% udziału we wszystkich wejściach użytkowników z Google'a. Przełożenie na wzrost zainteresowania klientów ofertą, a tym samym również radykalną poprawę sprzedaży, pojawi się bardzo szybko po osiągnięciu celu.

 


Podziel się
Oceń

Reklama
Reklama
Reklama