Gdy obraliśmy już konkretny cel, ustaliliśmy miejsce akcji i wybraliśmy stoisko handlowe, pora na detale. Bez nich nawet najlepsza strategia marketingowa może nie przynieść rezultatów, bo nieprzemyślany system wystawienniczy nie będzie wabił klientów. Sprawdź, o co należy zadbać, planując promowanie swojej marki.
Dobrze wyeksponowane broszury i ulotki przyciągają jak magnes
Polacy uwielbiają promocje, a wszelkie gratisy działają na nich, niczym płachta na byka. Dlatego chcąc przyciągnąć nowych lub zatroszczyć się o stałych klientów, warto przeprowadzić akcję marketingową oferującą coś więcej, niż tylko obietnice. Profesjonalne stoisko handlowe powinno być wyposażone w stojak a4, czyli specjalny stelaż. Jest on zaprojektowany w taki sposób, aby eksponować broszury i ulotki w sposób przykuwający uwagę. Zainteresowanie ofertą będzie większe, jeżeli na stojaku znajdą się materiały promocyjne korzystne dla potencjalnego klienta. Widoczna z daleka zniżka, darmowy produkt albo zaproszenie na pokaz z gwarantowanymi prezentami to sprawdzone chwyty marketingowe, które odnoszą pozytywne skutki. Designerski stojak A4 ustawiony tuż obok punktu sprzedaży, pozwala zapoznać się z ofertą i wygodnie sięgnąć po wybraną ulotkę. To również niezbędnik podczas targów handlowych, na które przychodzi wiele osób, z czego nie wszystkie chcą rozmawiać z osobą obsługującą stoisko. Atrakcyjna broszura zawiera wszelkie niezbędne informacje na temat oferty, a co więcej, można ją zabrać ze sobą do domu.
Funkcjonalny stojak A4 pomieści wiele ulotek o małym i dużym formacie
Udana akcja promocyjna nie może się ograniczać do rozstawienia stoiska handlowego. Ważny jest także stojak A4, który z jednej strony zaprezentuje ulotki, a z drugiej będzie stanowić stylowe dopełnienie punktu handlowego. Ostatnio opłacalne stało się korzystanie z usług firm, których specjalnością jest projektowanie systemów i gadżetów wystawienniczych. Takie produkty oferuje firma Adsystem z siedzibą tuż pod Wrocławiem. Ścianki, meble i inne akcesoria reklamowe projektowane przez zespół pasjonatów, ułatwiają sprzedaż i pozyskanie klientów. Warto orientować się w nowinkach z zakresu marketingu, dlatego przeglądanie katalogów dostępnych online jest bardzo ważne dla planowania akcji promocyjnej swojej marki. Co istotne, wysoki stojak A4 na ulotki jest uniwersalnym ekspozytorem, który sprawdzi się podczas różnych kampanii reklamowych. Z pomocą jednego stojaka można promować kilka usług, bo konstrukcja ma kilka półek. Wyposażając się w stojak A4 zwiększamy szanse na większe powodzenie prowadzonych działań marketingowych. Pamiętajmy, aby ulotki zawsze były ułożone równo i estetycznie, a broszury reklamowe kusiły ciekawym wyglądem i zachęcały do ich przejrzenia.