Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama Biuro Rachunkowe Orion Magdalena Rogaczewska

Jak sprawnie przeprowadzić biuro?

Nowa siedziba biura to często lepsza lokalizacja, więcej przestrzeni, poprawa warunków do pracy, ale wpierw trzeba się tam urządzić, co wiąże się z przeprowadzką. To dość skomplikowany i czasochłonny proces, ale można sobie to zadanie ułatwić wynajmując firmę przeprowadzkową – jak się do tego odpowiednio przygotować?
  • 07.02.2025 08:10
  • Autor: MEGAM
Jak sprawnie przeprowadzić biuro?

Organizacja biurowej przeprowadzki

 

Niezależnie od tego, jak duże jest biuro, zawsze nad procesem przeprowadzki powinna czuwać specjalnie oddelegowana do tego osoba, odpowiedzialna za koordynowanie pracy zespołu oraz pilnowanie harmonogramu. Pracowników musimy odpowiednio wcześnie poinformować o planach przeprowadzki, a listę zadań warto przygotować tak, by w jak najmniejszym stopniu przenosiny biura zakłóciły normalny rytm funkcjonowania przedsiębiorstwa.

Kolejnym krokiem jest nawiązanie współpracy z firmą przeprowadzkową. Wybierając tanie przeprowadzki Warszawa należy sprawdzić, na jakie konkretnie wsparcie można liczyć – w przypadku biura przyda się np. niszczenie starych dokumentów, profesjonalne zabezpieczanie archiwów, montaż sprzętu biurowego. Bardzo często biura decydują się na kompleksową usługę, w skład której wchodzi pomoc przy pakowaniu przeczy, dostarczanie pudeł, folii, taśm i wypełniaczy do kartonów, rozpakowywanie ładunków w nowej lokalizacji, sprzątanie starego biura.

 

Okazja do inwentaryzacji
 

Przeprowadzka to świetna okazja żeby sprawdzić, co w naszym biurze jest faktycznie potrzebne, a co tylko zagraca dostępną przestrzeń. Podczas pakowania rzeczy warto przeprowadzić gruntowną selekcję, pamiętając przy tym, że zalegające dokumenty nie powinny tak po prostu trafić na śmietnik – należy je zniszczyć w określony sposób, tak aby żadne dane firmy oraz jej klientów nie trafiły w niepowołane ręce. Zużyte materiały biurowe powinno się posegregować i wrzucić do odpowiednich pojemników, a w razie konieczności zawieźć do bezpiecznej utylizacji.
 

Jak się dobrze spakować?
 

Segregacja przyda się także przy pakowaniu tych potrzebnych rzeczy. Układamy je w pudełkach tak, by podczas transportu nie uległy zniszczeniu, a na każdym kartonie umieszczamy dokładny opis, co ułatwi urządzanie nowego biura. Kartony warto pakować według pomieszczeń, w których ma się znaleźć ich zawartość – dzięki temu pracownicy nie będą długo szukać wyposażenia dla swojego stanowiska pracy.

Profesjonalne przeprowadzki biur Warszawa to także przewożenie urządzeń biurowych typu drukarka, skaner, komputery, telefony – jeśli sprzęt wymaga demontażu, wszystkie drobne elementy wkładamy do jednego woreczka i numerujemy, tak by podczas ponownego montażu bez problemu dopasować części.

Artykuł sponsorowany


Reklama
Reklama
Reklama